İhlas Holding, “İhlas Digital Assets ESports” adıyla PUBG Mobile e-spor sahnesine giriş yaptı. Dijital varlıklar stratejisi kapsamında İhlas Holding, e-spor takımını kurarak Türkiye’de gençlere ulaşmayı hedefliyor. Şirketin Dijital Varlıklar Genel Müdürü Volkan Ormanlı, gençlere oyun ekosistemi üzerinden dokunmanın önemine vurgu yaparak, “Amacımız, gençlerle buluşmak ve onları İhlas markasıyla tanıştırmak,” dedi. Ormanlı, İhlas Holding’in sektöre katılımını desteklemek amacıyla PUBG Mobile’da rekabetçi bir takım satın aldıklarını belirtti.
Türkiye’de hızla büyüyen mobil oyun ekosisteminde PUBG Mobile’ın önemine değinen Ormanlı, oyunun her gün 3,5 milyon aktif kullanıcıya hitap ettiğini vurguladı. Bu stratejik girişimle 8 ila 40 yaş aralığındaki geniş bir kitleye ulaşmayı planlayan İhlas Holding, gençlerin en çok tercih ettiği mobil platformlardan birinde markasını duyurmayı amaçlıyor.
Önceki gün düzenlenen ön gösterim etkinliğinde Tencent Türkiye Ülke Müdürü Can Gürsu, İhlas Holding’in e-spor sektörüne yaptığı büyük yatırımın sektör için önemini belirterek, “PUBG Mobile Türkiye’deki en büyük mobil oyunlardan biri ve İhlas Holding değerli bir partnerimiz,” ifadesini kullandı. İhlas Holding, Dijital Varlıklar altında büyüttüğü bu yeni e-spor ekosistemiyle hem yerel hem de küresel ölçekte oyun sektöründe güçlü bir varlık oluşturmayı hedefliyor.